Greenhorn-paketet är perfekt för dig som vill ha ett försprång på jaktleden. Utforska reservaten i theHunter: Call of the Wild på fyrhjuling, lär känna din pålitliga blodhund och utforska det stora utbudet av utrustning från Modern Rifle Pack, Weapon Pack 1 och 2 och High-Tech Hunting Pack. Gör dig redo för allt reservatet har att erbjuda! Paketet innehåller: Grundspelet theHunter: Call of the Wild: Aldrig förr har du kunnat uppleva ett jaktspel som theHunter: Call of the Wild. Ge dig ut i en stämningsfull öppen värld som sprudlar av liv: från de majestätiska och verklighetstrogna djuren till löven som prasslar ovanför dig medan du spårar ditt byte. Du kan jaga på egen hand eller gå samman och jaga med dina vänner. Kom bara ihåg att du inte bara är en besökare i den här världen, utan en levande del av den. ATV: Skogsvaktarna har godkänt användning av fyrhjulingar. Både jägare och vandrare kan utforska mer med hjälp av fyrhjulingar – och ha roligt samtidigt! Bloodhound: Skapa ett livslångt band med en ny vän! Låt din pålitliga vän spåra dina bytesdjur och hålla dig sällskap på vägen. Tents & Ground Blinds: Skogsvaktarna Conni och Doc har fått en leverans av ny utrustning – inklusive tält och campingutrustning! Perfekt för att jaga i både Hirschfelden och Layton Lake District. Modern Rifle Pack: Utöka din arsenal med en helt ny samling moderna gevär! Oavsett om du jagar småvilt eller skrämmande rovdjur har de här mångsidiga halvautomatiska gevären allt du behöver. Alla gevär har två olika utseenden och är kompatibla med många olika sikten. Weapon Pack 1: Skogsvaktarna Connie, Doc och Alena har fått en leverans av vapen – det halvautomatiska geväret Virant .22LR, armborstet Crosspoint CB-165 och pilbågen Houyi Recurve! Weapon Pack 2: Ytterligare en leverans av vapen har inkommit till skogsvaktarna, och de är stolta att presentera tre nykomlingar till arsenalen. Prova gevären Grelck Drilling och Solokhin MN1890 samt revolvern Mangiafico 410 / 45 Colt. High-Tech Hunting Pack: Jaga i mörker lättare än någonsin med hjälp av nattjaktspaketet. Med hjälp av flera högkvalitativa hjälpmedel kan du nu sikta med precision även när mörkret faller på.