The Z Axis: Continuum
Fly en bisarr värld genom att rotera universum. Använd portaler, fysik, tid och kloner när golv blir väggar, väggar blir tak, vänster blir neråt och höger blir uppåt. Du manipulerar tid och rum efter vilja, men har du tänkt att lösa den förvrängda verkligheten som fängslar dig? Spela 2D-plattformpusslet som inspirerats av Portal, vilket startade som ett populärt tillägg och som nu blommat upp till ett verklighetstrotsande monster med 30 nivåer. Alla nivåer är noggrant handskapade (inte slumpmässigt genererade) för att utmana även den mest erfarna pusselplattformarfanets förståelse av fysik, tid och rum. (Menyerna är på engelska)