The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone
Hearts of Stone är det första officiella expansionspaketet till The Witcher 3: Wild Hunt – ett prisbelönt rollspel i en stor, öppen fantasyvärld. Du är Geralt of Rivia, en professionell monsterjägare som har anlitats för att besegra den hänsynslöse banditledaren Olgierd von Everec, en man med den mäktigaste kraften av dem alla – odödlighet. Hearts of Stone innehåller över 10 timmars äventyr med nya karaktärer, kraftfulla monster, het romantik och en helt ny berättelse som formas av dina val.