The Two Valkyria
1933 EC. Bakom imperiets resliga fasad väntar Crymaria på ett avgörande test med överstelöjtnant Selvaria Bles. Denna kataklysmiska återförening av de två valkyriorna kommer att avgöra Crymarias öde. Denna berättelse kan spelas efter att du har klarat kapitel 18 i huvudberättelsen. Klara denna extraberättelse för att låsa upp Crymaria, Nikola, Chiara och Selvaria för användning i huvudspelet, plus baddräkter till alla. För att komma åt berättelsen går du till Book Mode > Menu > Extra Stories.