The Technomancer
Technomancer tar dig till Mars där du lever som en magi-krigare. Du har förmågan att utnyttja destruktiva elektriska krafter som förstärks av cybernetiska implantat. Fruktad och respekterad av alla, du är på väg att slutföra din inledande rit för att bli en fullvärdig Technomancer. Denna action-RPG erbjuder fyra olika stridskonster som fokuserar på tre olika fighting-tekniker, samt de starka elektriska krafterna. Självklart är inte alltid ren råstyrka lösningen för alla situationer. Dynamiska konversationer är en viktig del under sökandet och dina beslut kommer dramatiskt ändra historian och världen. Du kan även tillverka utrustning, vapen och rustning för dig själv eller någon av dina följeslagare som du rekryterar under vägen. Gå på ett äventyr genom ett bortglömt paradis, förlorade städer under isen och dystopiska kåkstäder som ligger utspridda över Mars dammiga yta. Kommer du överleva tillräckligt länge för att avslöja sanningen bakom Technomaster?