THE TAG-ALONG OBSESSION
Hitta ett sätt att upphäva förbannelsen över den enda överlevande från en fasansfull händelse i detta filmiska skräckspel i förstapersonsperspektiv! Hui-Tings undersökning av en bortglömd semesterort slutade i tragedi. Som den enda överlevande från en fasansfull olycka plågas hon nu av skoningslösa mardrömmar. Ett desperat besök hos ett medium avslöjar en skräckinjagande sanning: hon är hemsökt av en hämndlysten ande, och förbannelsen som tog hennes kollegors liv håller nu på att dra åt snaran kring hennes eget. För att överleva måste Hui-Ting återvända till skräckens ursprung – den övergivna semesterorten. Där måste hon utföra en sista ritual för att upphäva kopplingen. Men marken full av ondska som vaktar hemligheter om tidigare grymheter och en sanning som är betydligt mörkare än hon någonsin kunnat föreställa sig. Hon måste nysta upp platsens sammanflätade mysterier eller bli dess sista offer. Led Hui-Ting genom en mardröm där varje skugga bär på ett minne och varje ande söker hämnd. Lös kluriga pussel, pussla ihop ledtrådar från det förflutna och använd ditt förnuft för att gömma dig från de obevekliga övernaturliga krafterna som förföljer dig i korridorerna. Ditt mod kommer att sättas på prov, och bara genom att konfrontera det förflutna kan du hoppas på att upphäva förbannelsen.