The Surge - Cutting Edge Pack
Upptäck 3 nya rustningsset och tillhörande nya brutala vapen från CREO:s mest avancerade forskningsprogram. Efter ”incidenten” stal svekfulla tidigare kollegor avancerad teknik inom medicin, rymdforskning och nanorobotar från labben. Följ deras spår och strid på din väg genom CREO-anläggningen. Ta tekniken från dina fiender, utrusta dig själv och få unika bonusar! Paketet innehåller: - ”Angel VI” rymdrustning - ”Asclepius” medicinsk rustning - “Nano Ward” rustning - 3 nya unika vapen, 1 för varje rustning ovan - 3 nya dräkter i stridsledningscentralen.