The Nom: Complete Edition
Din nya kraftfulla form låter dig gå på väggar, absorbera forskare för att växa, förvandla dig till olika föremål och smälta in i omgivningen när du är utanför människors synfält! Ditt uppdrag är att hitta och besegra Dr. Vial för att återfå din mänskliga form. Ställ dig mot brutala vakter och mäktiga bossar som gör vad som helst för att stoppa dig från att nå ditt mål! Funktioner: - välj en av 15 unika skins och få dina fiender att darra av skräck när de ser dig! - undvik fiendernas synfält och förvandla dig vid behov till ett av 11 nya föremål för att undvika att bli upptäckt - använd 7500 extra mynt för att köpa skins, attacker eller uppgraderingar ännu snabbare! - spendera 500 extra juveler för att omedelbart bygga ut din observationsbas - visa din dominans med olika attacker, till exempel genom att kasta fiender, spränga dem eller krascha rakt in i dem! - klättra på väggar och slå till uppifrån! - uppgradera din rustning, rörelsehastighet, tillväxthastighet och feberladdning för att öka ditt övertag mot fienderna! - slå dina rekord på bonusnivåer. Knuffa vakter ut i tomrummet för att komma så långt som möjligt, men var försiktig – marken försvinner under dig! - utmana dig själv och klara nivåer i smygläge, där du måste fly utan att bli upptäckt! Kom ihåg att du inte kan attackera i det här läget! - samla nycklar som du hittar på nivåerna för att öppna belöningslådor Utforska en värld fylld av faror och mysterier medan du slåss dig fram genom varje nivå och använder både list och styrka för att övervinna alla utmaningar som väntar! Kommer du att lyckas besegra Dr. Vial och bli människa igen?