The Myth Seekers Collection
Gillar du myter och gamla historier? Vill du utforska vackra europeiska städer som Paris och Prag? Följ med Amelia, den främsta av mytjägarna, och utforska många vackra platser. Hitta kraftfulla artefakter och utforska den förlorade staden Ys. Rädda dina kollegor – och världen – i Myth Seekers Collection. The Myth Seekers: The Legacy of Vulkan - En kamp mot gamla gudars arv! The Myth Seekers 2: The Sunken City - Kan kärleken återuppliva vad hatet förstört?