The Monk's Decipher
Fördjupa dig i historien om Keystone Monastery och hjälp en av väktarmunkarna att nå citadellet i säkerhet. Tyd de uråldriga runorna och bli belönad med en mystisk artefakt som reagerar på gömda hemligheter i närheten. Kompassen är ett föremål som endast tilldelas dem som slutför uppdraget Monk’s Decipher. Den hjälper till genom att göra spelarna uppmärksamma på gömda föremål och rum under spelets gång.