The Messenger
När en demonarmé belägrar hans by ger sig en ung ninja ut i en förhäxad värld för att lämna vidare ett dokument som är avgörande för hans folks överlevnad. Det som börjar som ett klassiskt plattformsspel blir snart en mäktig tidsresa full av äventyr, överraskningar och humor.