The Long Dark
The Long Dark är en tänkvärd och utforskningsbaserad överlevnadsupplevelse som utmanar solospelare att tänka för sig själva medan de utforskar den frusna vildmarken. Håll koll på ditt tillstånd, leta efter livsviktig proviant och bemästra överlevnadsfärdigheter som att göra upp eld, hålla din utrustning i gott skick, jakt, fiske och navigering. Det finns inga zombier. Bara du, kylan och allt moder natur har att ge dig. Det populära sandbox-spelet från Steam Early Access blir det första överlevnadsspelet som släpps till Xbox One!