The Knightling - Deluxe Edition Upgrade
Genom att köpa denna uppgradering kan de som redan äger The Knightling – Twirlbound Edition få tillgång till följande innehåll i The Knightling – Deluxe Edition: Guldfärger till Knightling och Magnus Gå och häng i Clesseia med en kunglig ståt som bara drottningen själv kan matcha! Med både gyllene färg till Knightling och ett gyllene överdrag till Magnustego får du en stil som bara är till för de mest lojala och ansedda bland knightlings! Lägger till en färg och ett överdrag till de 11 standardfärgerna och de 11 standardöverdragen i grundspelet. Albamarefärger till Knightling och Magnus Klä upp dig i en utstyrsel och sköldöverdrag som inspirerats av ett fjärran land, där evolutionen gått till på ett annat sätt så att andra varelser och djur har kommit längre än människorna. Även om de här färgerna kommer långt bortifrån medföljer en angenäm doft av fräscha tallar. Lägger till en färg och ett överdrag till de 11 standardfärgerna och de 11 standardöverdragen i grundspelet. Kosmetiskt ljusband till Knightling Du hittar rätt i nattdunklet och i mörka kryptor med ett nytt långt band som binds fast med två små runda ljuslyktor. Lägger till ett band till de 6 standardbanden i grundspelet.