THE FINALS - SSG TGM25
Kliv in på arenan med den officiella SSG-uppsättningen och visa ditt stöd där det gör som störst skillnad. Paketet är fullspäckat med kosmetiska anpassningar så att du kan heja fram ditt lag i varje match, samtidigt som du hjälper till att stötta dem på klättringen uppåt genom e-sportscenen. Det här paketet innehåller: - 1 legendarisk dräkt med legendarisk effekt, - Tröja, - En emote, - Spelarkort, - En utsmyckning, - En sprej, - En dekal, - 2 vapenutseenden, - Gateway-utseende. SSG tilldelas en andel av intäkterna från det här kitet. Varje match du spelar bidrar till deras resa mot toppen, så kliv i deras utstyrsel och dominera Arenan i sann SSG anda.