The Falconeer
Generationer av giftiga och förrädiska beslut får djupet att bölja när de olika sidorna drabbar samman Sväva högt uppe i skyarna som Falkryttaren på en dödsbringande krigsfågel. Upptäck hemligheter som försvunnit i havet när du kämpar för eller mot de olika sidor och klaner som finns utspridda i Great Ursee. Dra nytta av falkryttarklassernas olika individuella värden, vapen och krigsfåglar. Uppgradera dem genom att vinna strider, klara uppdrag, upptäcka hemligheter eller genom att använda mutagener eller formler. Utnyttja havets värmekraft och energi genom att dyka, finta, rolla och göra loopningar för att få fördel. The Falconeer är ett flygstridsspel i en öppen värld med snabba, brutala luftkamper och djupgående utforskning. Upptäck en fantastisk öppen fantasivärld som inte bara tar dig ovanför molnen, utan även ner bland vågorna och under havsytan.