The Escapists + The Escapists 2
Börja planera din nästa flykt när The Escapists och The Escapists 2 fastnar i varandra i ett dubbelpaket! The Escapists är en unik fängelse-sandlådaupplevelse med massor av artiklar att tillverka och kombinera i din djärva strävan att fly fångenskapen. Med tio utmanande fängelser för att navigera, måste du smyga, tillverka och slåss för din väg till frihet! The Escapists 2 bryter ut med mer pyssel, kamp och fångaanpassningar när du undviker fångenskap ... igen! Med upp till 4 spelare – hoppa online eller samla runt en soffa med upp till 3 andra brottslingar för online eller lokal flerspelar. Du har gjort brottet, men kan du undvika att sitta inne? Njut av två-spelars lokalskärmskooperativ eller online med upp till fyra fångar!