The Escapists 2 - Wicked Ward
Saker och ting har förändrats dramatiskt i den slutna flygeln på ett övergivet sjukhus. En galen vetenskapsman och hans hord av vandöda bevakar sitt revir inom dessa gotiska hallar. Utanför vilar en olycksbådande himmel med åska, regn och blixtar över de omgivande skogarna. Ännu en gång måste du tillverka föremål, slåss och planera för att kunna fly från detta läskiga och övernaturliga fängelse. Innehåller: - En helt ny karta med skräcktema att fly ifrån - Nya specialanpassningar med halloween-teman - Nya föremål och tillverkningsritningar Målet är att fly till varje pris!