The Escapists 2 - The Glorious Regime
Darra inför den ärorika ordningen! Trots höga murar, elstängsel och att du faktiskt inte får komma ut, borde du vara tacksam för att du får avtjäna din tid här. Den ärorike ledaren ser och hör allt. Varje dag måste du närvara vid uppropet i skuggan av hans allsmäktiga monument! Upplev spänningen med att fly från en gömd anläggning djupt inne i djungeln. Det kommer att krävas beslutsamhet och handlingskraft för att komma undan de blint lydande vakterna, konstant övervakning och den upplyste ledaren själv i din kamp om frihet. Och kom ihåg att hylla din ärorike ledare!