The Escapists 2 - Dungeons and Duct Tape
Lystring, lystring! För brott mot kronan döms du till att tillbringa resten av ditt liv i en fängelsehåla! Varför inte ta ett jobb hos traktens smed eller kanske underhålla dina medfångar och fångvaktare med att spela luta? Se slottets sevärdheter och kolla in tronrummet, du kanske till och med blir belönad för dina bravader i de gamla hallarna. Med denna medeltidskarta följer nya föremål som ska hittas, tillverkas och användas för att kunna fly från den här imponerande fästningen. Endast du kan rädda dig själv. Väljer du att slåss för att ta dig förbi fängelsets fruktade vakter? Eller kan du hitta en smartare väg över murarna till friheten, men vad ska du göra åt vallgraven? Har du vad som krävs för att fly från Dungeons and Duct Tape? Dungeons and Duct Tape finns tillgängligt separat eller som en del av säsongspasset.