The Crew Motorfest
Välkommen till Motorfest! Den här året runt-festivalen låter dig njuta av det bästa bilkulturen har att erbjuda. UTFORSKA ETT LEVANDE HAWAII I EN ÖPPEN VÄRLD The Crew Motorfest har landat på en av de vackraste platserna i världen: ön O’ahu, Hawaii. Var med i spännande street racing genom den livliga staden Honolulu, se vad du klarar offroad på sidorna av en vulkan eller bemästra perfekt kurvtagning på banorna. FIRA BILKULTURENS ALLA SIDOR Ställ upp i flera spännande aktiviteter och välj hur du vill roa dig med dina bilar! Upptäck spellistorna och hoppa in i de tematiska kampanjerna som låter dig leva dig in i det mest spännande i bilkulturen som amerikanska muskelbilar, japanska sportbilar och de mest legendariska bilarna som funnits! SAMLA DE MEST LEGENDARISKA BILARNA Tävla i intensiva lopp, visa upp din unika still, samla ikoniska bilar och mer därtill! Bemästra alla körutmaningar och fyll din samling med de mest legendariska fordonen som någonsin har skapats.