The Crew Motorfest - Xbox One
Välkommen till Motorfest, det ultimata evenemanget för alla bilälskare. Häng med spelare från hela världen och förverkliga dina fantasier om att köra snabbt och skoningslöst. Utforska Hawaii och upptäck den här spännande och mångsidiga lekstugan bakom ratten på hundratals legendariska fordon från det förflutna, nutiden och framtiden.