Test Drive Unlimited Solar Crown
Förhandsköp Test Drive Unlimited Solar Crown och få Ford GT 2006* gratis. Detta prestigefyllda fordon är en hyllning till berömda 1960 Ford GT40 och är legendarisk bland alla bilentusiaster. Dess V8-motor producerar 558 hästar och bjuder på en unik körupplevelse. * Bilen låses automatiskt upp i ditt garage när du når nivå 20. (ÅTER)UPPLEV TEST DRIVE UNLIMITED 13 år efter att Test Drive Unlimited 2 släpptes återuppfinner TDUSC det massiva multiplayer-racingspelet i öppen spelvärld som genre. Uttryck din passion för bilar via innovativ spelmekanik och otrolig detaljrikedom. Testkör och köp sedan bilar direkt från bilhandlare, skräddarsy dem i verkstäder och visa upp dem i garaget som kommer med din svit på Solar Hotel. Varje bil bjuder på en unik körupplevelse och fullständig inlevelse (fönster, takluckor, motorer etc.), och det är denna exklusiva upplevelse som avgör vilken bil du väljer en given dag. UTFORSKA HONG KONGÖN Kör runt på en karta som aldrig har varit med i ett racingspel tidigare: Hong Kongön. Fullständigt återskapad i skala 1:1 och full av unika platser att utforska. Från snäva gamla gator och stora motorvägar till bergsvägar och stränder: ingen åktur är den andra lik. Ge dig iväg ensam eller med vänner och leta efter hundratals samlarobjekt som kommer med en rad olika belöningar. GÖR DIN SAMLING KOMPLETT Få tag på ikoniska modeller från alla de berömda tillverkarna: Ferrari, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Koenigsegg, Aston Martin och många fler. Totalt representeras över 30 biltillverkare av en rad typer av bilar, från 1960-talets vardagsåk till ultramoderna hyperbilar och terrängfordon. TRÄFFA ANDRA ENTUSIASTER Skapa en avatar som representerar dig och träffa andra bilentusiaster på Hong Kongs gator eller i ett av de många sociala naven: Solar Hotel, bilhandlare, verkstäder, klanhögkvarter … Perfekta ställen att träffa folk på och dela er passion för bilar. VÄLJ DIN KLAN Delta i klankrigen genom att gå med en av två familjer som slåss om herravälde: Streets, som är pråliga provokatörer; eller Sharps, som föredrar diskret elegans. Tävla mot vardera klans utmanare i spännande lopp för att klättra i rankerna och få unika belöningar. ANSLUT DIG TILL ELITEN Dominera dina moståndare i ett rankat läge som utvecklats för tävlingsinriktad racing. Från Bronsrank till Solar King/Queen – dina framsteg blir lika utmanande som tillfredsställande, med en rad exklusiva belöningar för de som är ute efter PvP-strider.