Terran Armada
En hänsynslös fraktion med desertörer från militären har byggt en armé av robotar för att ena mänskligheten med våld. Utforska nya platser, upptäck ny teknik och lås upp kraftfulla nya vapen när du kämpar mot hotet från ett fientligt övertagande i detta berättelse-DLC för Starfield.