TEKKEN 8 - Anna Williams
Lightning Scarlet Den andlöst vackra och dödliga före detta lönnmördaren Anna Williams går med i striden! Anna drivs på nytt av hämndlystnad och är beväpnad med inte bara ett nytt hemligt vapen, utan också en ny kampstil så att hon äntligen ska kunna besegra Nina. ”Vänta bara, Nina. Lovely Tom och jag kommer snart att få dig att be om nåd.” Innehåll: - Anna Williams som spelbar karaktär. *Det finns även paket med ovanstående innehåll. Se till att du inte köper dubbelt.