Super Evil MegacorpAction och äventyrFamilj och barnFightingÖvrigt
CASEY JONES, OFF THE BENCH! The Turtles can use all the help they can get as they go up against Shredder and try to get their father back. Thankfully, their friend and fellow vigilante Casey Jones is always ready to pick up his hockey stick and do some damage. What's more, he happens to know a shortcut to the rooftops of NYC! Strangely, their path takes them straight through the Junkyards and Punk Frog turf. Could this have anything to do with Casey’s missing ride? What Casey lacks in finesse he more than makes up for in raw power. His Slapshot becomes the first ranged attack in the game, taking down punks left and right. WELCOME TO THE JUNKYARD After defeating Karai, you have your choice to enter the Streets, or try your luck in the Junkyard. The Junkyard brings an all new narrative starring Casey, the Punk Frogs, their mechanic, Gigi, and a surprise Punk Frog encore. While a junkyard wouldn’t normally feel homey, the Punk Frogs have settled in and made it their own. The warmth from the blazing barrel fires, the completely non-toxic pools of water, the artistry of Frog graffiti peppering the landscape. What could be better? NEW ENEMIES AND CHALLENGING BOSSES The Punk Frogs continue to test your patience while you make your way through the Junkyard. The crafty Attila has cobbled together repurposed versions of Stockgen robots to wreak all kinds of havoc. Gigi, the vivacious toad mechanic, wields her sawblade with ferocity to make for a challenging mid-run foe. Your ultimate Junkyard challenge will be Ghenghis’ mech bot, The Junkinator, wielding every weapon the Frogs can find. NEW WAYS TO PLAY Earn 5 new Artifacts and explore using Casey’s inspirations, masteries, and tool across your runs with other characters! Artifacts include some helpful additions for Multiplayer runs and new ways to stun enemies. Casey’s suite of powers help him excel with Final Strikes, Guard Break, and many more surprises. CO-OP MADNESS Your friends don’t own Casey Jones & the Junkyard yet? No problem. Everyone can play the Junkyard in Online Play when the match host has access to it, or you can invite them over for a good old-fashioned game night couch co-op. Get your friends and family excited to share in the experience of Casey Jones & the Junkyard Jam!