Target Führer
"En nazistisk ubåtsanläggning hotar de allierades flotta från sitt gömställe i Medelhavets avlägsna hörn. När agent Karl Fairburne försöker lönnmörda basens befälhavare upptäcker han att hans måltavla redan är död, avrättad av en mystisk besökare. Karls uppdrag får ett nytt syfte: Target Führer! Förgör ubåtsbasen och besegra Hitler på så många sätt du kan i det här kampanjuppdraget med högt omspelsvärde för 1-2 spelare."