Tank Decal - Bakery
En "Bakery"-dekal som kan fästas på Claudes pansarvagn, Hafen. Efter nedladdningen går du till Book Mode för att få dekalen. Dekalen kan användas genom att gå till Book Mode > Headquarters > R&D Facility > Install Tank Parts > Hafen > Change Decal.