Tango Fiesta
Tango Fiesta är ett action-späckat, kooperativt skjutspel som ses uppifrån och ner, med dubbelkontroll, för 1–4 spelare. Det utspelas i en värld där händelser från varenda 80-tals action-film som någonsin skapats faktiskt drabbar en otursbenägen hjälte, John Strong. Gå samman med upp till tre vänner och få chansen att spränga, skjuta och knivhugga dig fram genom oändliga processuellt genererade nivåer i den ultimata sanna historien bakom alla dessa fantastiska filmer!