Tacticool Champs
Tacticool Champs kombinerar de bästa funktionerna i skjutspel och arkadspel där upp till fyra spelare kämpar mot varandra på en stängd arena. Snabbmatcher, ett brett utbud av vapen och ett obegränsat antal sätt att eliminera motståndarna väntar på dig! Välj din hjälte bland tio tillgängliga figurer, slåss i en av tio unika miljöer, välj bland sextio fördefinierade scener eller skapa din egen med guiden för att skapa scener i spelet! Tävla mot vänner i lokalt flerspelarläge, förbättra dina färdigheter genom att spela mot datorstyrda figurer och när du är redo, visa spelarna från hela världen vem som är den verkliga Segraren under onlinestrider.