SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Wild Joker Dress
Ytterligare anpassnings-skin som kan användas till utvalda karaktärer. Innehåller: – Wild Joker Dress *Kostymer och dekorationer kan användas under fliken SKIN på skärmen CUSTOMIZE, som öppnas när du har klarat Story > Chapter 1 > Quest 1.