SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris
De delade alltid samma stunder. De trodde att det skulle vara så här för evigt. ――― Kirito vaknar i en helt okänd digital värld, men det är något med den som känns bekant ... Det här spelet utspelas i Underworld, en omfattande värld som presenterades i animeserien SWORD ART ONLINE. Kirito ger sig ut på äventyr i seriens senaste RPG! Upplev sömlösa och actionfyllda strider i realtid med en kombination av svärdattacker, heliga kamptekniker och dina favoritkaraktärer från SAO! Kirito träffar en pojke som heter Eugeo. Någonstans i djupet av deras hjärtan finns ett kvardröjande löfte. För att uppfylla detta löfte och inte förlora varandra ger de sig ut på ett äventyr tillsammans. Inget kan hindra dem från att uppnå sitt mål.