Sweet Survivors
Det ser ut som en vanlig dag på kaféet… men plötsligt stormar kärlekstörstande katter in, och du är den enda som står mellan dem och totalt kattkaos! Beväpnad med laserpekare, garnbollar och till och med den fruktade domedagsgurkan måste du hålla dessa fluffbollar i schack medan du serverar kunderna deras älskade kaffe. Lätt som en plätt, eller? Förbered dig på vågor av päls och morrhår när du försvarar två mysiga kaféer. Uppgradera dina leksaker och specialförmågor för att bli den bästa kattbekämpande servitören! Varje arbetspass låser upp nya servitörer, roliga leksaker och ännu fler kattastrofer! Funktioner: - Möt horder av fluffiga inkräktare - Lås upp tokiga leksaker och heroiska servitörer - Klara arbetspass i olika kaféslagsfält - Stärk dig och bli en mästare på kattkontroll - Uppgradera servitörer och leksaker för maximal styrka - Njut av ett kattkul spel med söta visuella effekter Kan du rädda ditt kafé innan katterna tar över?