Sweet Survivors: Flashy DLC
I denna glittriga DLC kommer allt snart bli… bländande. Lås upp: – En helt ny glittrig nivå! – Möt den fabulösa nya karaktären "DIVA"! – Upptäck en uppfriskande ny leksak – "Vatten"! – Servera den lena och fylliga "Mocha"-kaffet! – Möt en ny hord av unika, funky katter! Ingen café är för groovy när dansgolvet fylls med dramatiska, krävande kattungar! Klarar du rytmen och kan du rädda caféet?