SvampBob Fyrkant-tillägg
Är alla barn redo? Bjud in SvampBob och hans kompisar till dina världar med det här tillägget! Innehåller byggnader, varelser, fordon, vapen, verktyg och alla populära kompisar och fiender från SvampBob-universumet.