Sushi For Robots
Vad handlar det om? Sushi For Robots är ett knasigt pusselspel om knasiga robotar och deras omättliga aptit på sushi. Hur deras matsmältning fungerar är ett mysterium, men så länge de är glada så… Som robotstadens erfarna sushikock är det upp till dig att sätta ihop den perfekta tallriken till alla dina petiga kunder, och att sätta ut rätt etiketter på rullbanden för att ändra en tonfiskrulle till en laxbit. Okej, men hur fungerar det då? Robotar är petiga (och ganska knasiga). Se till att de får sin mat i tid! Det är faktiskt ett ganska avkopplande spel. Du kan när som helst börja om från början och prova en annan taktik. Sätt din kreativitet på prov! Använda etiketter för att ändra dina maträtter och tillfredsställa dina robotkunder. När du känner dig redo är det bara trycka och se om din skapelse klarar av att leverera maten till dina kunder. Glöm inte bort att ta en paus mellan utmaningarna för att lyssna på vad de tre vännerna som kommer till din restaurang varje vecka pratar om. Pratar de om hemliga intriger? Nej, absolut inte. Det är bara små berättelser om knasiga robotvänner som gillar att hänga. Kan jag få spelet förklarat i punktformat? - Absolut. - Pussel som aldrig blir för långdragna eller komplicerade. - Ett öppet system som uppmuntrar till experiment och kreativa lösningar. - Vacker grafik som visar upp en märklig värld där robotar besöker stökiga sushirestauranger. - Ett berättelsedrivet spel om vänner som träffas och äter middag tillsammans varje vecka.