Surviving Mars - Stellaris Dome Set
Stellaris Dome Set är en tematisk uppsättning visuella skinn för Mars-kupolerna med en futuristisk design och stjärnformade element. Den är tillgänglig för följande kupoler: - Bas-kupol: En liten kupol, lämplig för koloniens tidiga dagar. - Medium-kupol: En medelstor kupoldesign. - Oval kupol: En långsträckt kupolkonstruktion, med utrymme för två tornspiror. - Mega-kupol: Den mest avancerade och rymliga kupoldesignen.