Surviving Mars: Project Laika
Bondgård Föd upp åtta olika bondgårdsdjur på de marsianska betesmarkerna, inklusive kor, kycklingar, grisar, etc. Djuren på bondgården kan födas upp som föda på nya gårdar inuti kupolerna eller utomhus, beroende på deras storlek, och de konsumerar mer vatten än grödor. En marsians bästa vän Project Laika innehåller 25 olika husdjur med allt från de vanliga sorterna som katter, hundar och kaniner till lite mer ovanliga djur som lamor, pingviner och näbbdjur. När du har terraformerat planeten tillräckligt kommer husdjuren att gå ut för att utforska närliggande buskar och träd.