Support the Developers & Nordic Banner
’Warriors of the North’ DLCn handlar helt om de norra regionerna och de otämjda barbarstammarna som kallar dem för sitt hem. Nu kan ditt kompani ståta med baner och sköldar som avbildar barbariska gudomar för att sätta skräck i sydlänningarnas hjärtan! Tack var den överväldigt positiva responsen till ’Warriors of the North’ DLCn, och att många personer uttryckte sin önskan att stödja oss utöver det utsatta priset, har vi valt att också erbjuda detta som ett speciellt Supporter Content. Som ett ’tack’ kommer du får ett unikt baner till ditt legosoldatskompani.