SUPER SONIC
Sprinta genom banorna snabbare än Sonic... som Super Sonic! Förvandla dig till Super Sonic över 20+ moderna och klassiska Sonic-banor. Om du samlar tillräckligt med ringar så aktiveras Super Sonic så att du kan rusa fram genom banorna i obegripliga hastigheter. Obs: Du kan inte delta i rankningar med Super Sonic. SONIC FORCES är det senaste Sonic the Hedgehog-spelet som låter dig skapa en anpassad karaktär med kraftfulla prylar, springa igenom rullande ruinerade landskap som moderna Sonic, och studsa förbi farliga plattformar som klassiska Sonic.