Super Soccer Blast
Gör avspark! [[Super Soccer Blast]] är ett fotbollsspel i arkadstil. Kämpa dig uppåt, förbättra dina moves på planen match efter match för att krossa dina motståndare och bli bäst. Det är fotboll med snabb och skicklighetsbaserad spelkänsla likt riktigt bra och klassiska sportspel såsom [[International Superstar Soccer]]. Enkla kontroller som gör det möjligt att ladda och rikta dina skott, utföra tacklingar och löpningar, lobba och mycket mer. Träna din precision och dina reflexer för att bli en legendarisk fotbollsspelare. Anpassa dina spelare från topp till tå med en rad coola utseenden och spela mot AI eller en polare i en träningsmatch med olika spellägen. Testa dina färdigheter i olika ligor och cuper i World Tour-läget. Hoppa in på gräsmattan och ha riktigt kul!