Super Mega Baseball: Extra Innings
Superskoj. Mycket krävande. Oförbindligt. Super Mega Baseball täcker extremt snävt slag/kast mekanik, en ny svårighet systemet döpt till "Ego", och en djup baseboll simulering med korrekt fysik och heltäckande statistik spårning. Egenskaper: * Realistisk simulering och fysik: Låt dig inte luras av den lättsamma/komiskt presentation; grunderna i baseboll är väl representerade och om någon inte känner till reglerna, kommer de att kanna efter att ha spelat Super Mega Baseball. * Banbrytande Svårighetsgrad System: Super Mega Baseball presenterar en innovativ svårighet styrningsschema kallade Ego systemet. Egot Systemet erbjuder en finkornig kontroll av svårigheten på en användarbasis, som har fått mycket beröm för spelplanens nivellering inom samarbete och konkurrenskraftiga lägen. Detta system kommer att driva erfarna spelare till sina gränser och tillhandahåller samtidigt en lätt introduktion för nybörjare. * Upp till Fyra Spelare Lokal Co-op Spel: Förutom att spela ensam, spelarna kan prova på man mot man, 2M1, 2M2 och kollektivt mot processorn. I kollektivt läge, lagkamrater omväxlar varje slag/spring varje slag, och omväxlar kast/fångst varje omgången, vilket innebär basebollspelare måste vara på tårna vid varje spel. För att jämna upp spelen, spelarna kan använda Ego systemet för att ställa upp ett konkurrenskraftigt spel mellan vänner av alla färdighetsnivåer. * Ultra Responsiv och Blixtrande Snabb Spelupplägg: Kontrollerna är lätta att lära sig, men spelarna måste behärska hoppning, dykning, vägg fångster, kraftiga svängningar och skära av spelningar for att behärskar vännerna på rätt sätt. Korta laddningstider och ett smidigt gränssnitt innebär att för det mesta spenderas i handlingen, med nio spel omgången tar cirka 20 minuter att spela. Full Slag och Kast Statistiker: De flesta baseboll statistiken som man kan tänka sig finns tillgängliga och basebollspelare kan använda dessa för att visa upp sina MVP kvalitets färdigheter. * Nivellering System: Spelarna bestämmer stjärniga poäng för träffar, utslagningar och fångster under varje spel och kommer till nästa nivå när de samlar in tillräckligt med poäng. Spelarna kan anställa personal för att utbilda och träna sitt lag, förbättra skicklighets egenskaper som Kraft och Hastighet. Använd den vältränad laget att vinna vid högre svårigheter (och posta högre rankningslistade poänger än vännerna)! * Anpassningsspel: Anpassa utseende och namn på en lagets spelare för att skapa en patrask besättning av familj och vänner. Gör så många estetiska anpassningar som du kan tänka dig!