Super Animal Royale
Släpp loss vilddjuret inom dig för att överleva! Super Animal Royale är ett frenetiskt, top-down 2D battle royale där mordlystna djur slåss med sina tänder, klor och maskingevär på en övergiven safaripark. Samla ihop och skräddarsy dina favoritdjur och vapen, låt dem sedan ta del i singel-matcher eller gå med i en grupp på upp till fyra spelare! Med den kostnadsfria expansionen Super Animal World har ön blivit en levande social mötesplats där du kan koppla av mellan matcherna, träffa NPC:er, ta dig an storyuppdrag och njuta av mysiga aktiviteter som fiske, insektsfångst och hamsterbollracing innan du kastar dig in i nästa kamp på liv och död. Du behöver aldrig återvända till huvudmenyn, eftersom allt du behöver finns tillgängligt i spelet. Nyckelfunktioner - Den starkastes överlevnad: Leta upp en mängd olika kraftfulla vapen, rustningar och föremål för att bli det starkaste rovdjuret i intensiva online-matcher med 64-spelare. - Den superba världen: Utforska en enorm och vackert illustrerad 2D-ö och upptäck dess dolda historia genom att prata med invånarna och sök efter ledtrådar i dess rika omgivningar. - Olika stilar för olika strider: Samla in hundratals djurarter och anpassa dem med tusentals kosmetiska föremål, vapen, kläder och till och med paraplyer! - Utvecklande händelser och uppdateringar: Njut av en oändlig ström av nytt innehåll, inklusive säsongsmässiga dräkter, djur och vapen att samla in. - The Fast and the Furriest: Platta dina fiender när du rullar fram i en smutsig hamsterboll eller bygg en enorm emu och picka dig fram till det utlovade landet. - Battle Beyond Royale: smitta eller bli smittad av The Cluckles i The Bwoking Dead, eller gå med i SAW Security Forces och SASR-rebellerna för att erövra och kontrollera flaggor i SAW vs Rebellion, ett kontrollpunktsläge. - Mysigt liv mitt i kaoset: koppla av och utforska Super Animal World med vänner mellan omgångarna, med smidig matchmaking mellan det sociala navet och tävlingslägena, och återuppstå sedan för att fortsätta Circle of Super Life.