Sunburn Pack
Ge dig ut på stranden med stil med Sunburn Pack för Rust – en samling av 15 nya sommartema-godsaker! Surfa på vågorna med den nya Boogie Board eller flyt i din ovanmarkspool på din innertunnelbana. Ge dig ut i en vattenstrid med ditt team med vattenpistolen och vattenpistolen, eller luta dig bara tillbaka och titta på kaoset i din egen fåtölj. Dokumentera alla dina sommarupptåg med den nya Instant Camera – ta några foton och visa dem sedan med stolthet i fotoramar i 3 olika storlekar. Lägg till lite tropiskt kul till din återupplivningsupplevelse med strandhandduken och utrusta dig med solglasögon för att omedelbart bli den coolaste personen i Bandit Town. Byt ut dina standardunderkläder mot nya badkläder (inget pyssel krävs!). Det är sommar – ha lite kul!