SULFUR
SULFUR är en roguelike-FPS med intensiva strider, uppgraderbara skjutvapen och svåra beslut. Utforska farliga zoner, strid mot oförutsägbara fiender och plundra allt i din makt, för att komma längre! Modifiera dina vapen, lagra värdefulla och laga märkliga måltider för att öka dina överlevnadschanser. Ditt förvaring är begränsat, och döden din följeslagare. Varje beslut – vilka saker du bär med dig, och vad du lämnar i säkerhet, avgör hur mycket du är villig att riskera, och dina odds att överleva – varje strid kan bli den sista. Det finns inga andra chanser – bara nästa försök.