Suicide Squad: Kill the Justice League – Digital Deluxe Edition-innehåll
Digital Deluxe Edition släpper loss ännu mer kaos med Justice League-kläder till gruppen, 3 ökända vapen, 4 vapendockor, 1 Battle Pass-pollett* och 4 färger. *Battle Pass-polletter kan lösas in mot tillgång till Premium Battle Pass (Battle Pass för säsong 1–4, i mån av tillgång). Ett Battle Pass är tillgängligt per säsong. WB Games kan när som helst ändra eller avbryta onlinetjänsterna med rimligt varsel.