Sub-Zero
Ladda ned och spela som Sub-Zero, som använder en dödlig kombination av iskrafter och kampsport. Kuai Liang ställde upp i den andra Mortal Kombat-turneringen för att hedra sin mördade bror och hämnas på Scorpion. Efteråt återvände han hem för att ta ledarrollen i Lin Kuei-klanen. Som stormästare har den andre Sub-Zero förvandlat organisationen till en av Earthrealms mest pålitliga bundsförvanter.