Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Bli en zombie. Spöa och ät hjärnor. Året är 1959 och staden Punchbowl, PA, är en ledstjärna för framsteg och hög levnadsstandard. Visa de levande att lag och ordning inte kan mäta sig med en död man som har ett uppdrag. Maggie, din pojkvän är tillbaka och Punchbowl kommer få problem!