Strike Team Gladius
Ta med dig ditt team och stig ner på planetena intensiva scifi-slagfält. Fatta taktiska beslut och använd hänsynslösa strategier för att klara uppdragen. Utforma ditt team med 22 unika klasser som sträcker sig från dödliga krypskyttar till brutala närkampsspecialister. Huvudkampanjen har 40 uppdrag, vart och ett med sina egna speciella mål och vinstvillkor. Spelets fokus ligger enbart på turordningsbaserad, taktisk strid och saktar inte ner spelet med basbyggande eller resurshantering.