Stridspaketet
Midgård är en värld fylld av faror, men föremålen i vårt senaste paket garanterar att du kommer att vara redo för strid. Förgör Morgul LEGO med Skuggsvärdet, utrusta dig med en juvelbeprydd mithrilrustning av bästa dvärgsmide, eller aktivera Ljussfärsskölden för det ultimata skyddet. “Yxan”, Orchklyvaren och Orchbågen gör processen kort med dina motståndare, medan ett par Sjöstadsstövlar och Smaugs fötter gör att du kan äventyra med stil! Följeslagarhandskarna gör att du kan slå igenom sprickor på egen hand som du i vanliga fall inte skulle kunna, medan Smaugs huvudbonad och Dvärgkungaperuken ser till att du alltid ser majestätisk ut.