Street Outlaws 2: Winner Takes All – Digital Deluxe
Insatserna har precis höjts! I denna högoktaniga utgåva måste du bevisa din styrka i några av de hårdaste och mest oförlåtande drag- och gatuloppen över hela USA. Din framgång beror på hur du presterar, din strategi för moddning av din bil, och hur mycket rykte du slutligen tjänar under resan. Den overkliga motorn tar Street Outlaws till en helt ny nivå av visuell trohet med förbättrad belysning, texturer och allt annat! Du kan anpassa din bil, men du kan också anpassa ditt laggarage för att verkligen göra den till din egen, plus att Digital Deluxe-versionen innehåller extra innehåll som inte ingår i grundspelet! Digital Deluxe-versionen innehåller: - OG Crow Car – Sätt dig bakom ratten i Justin ”Big Chief” Shearers första bilkärlek. - Det anpassade fälgpaketet – 3 uppsättningar unika fälgar för att utöka anpassningsalternativen i ditt garage. - Exklusiva däckrökfärger – Visa din amerikanska stolthet med rött, vitt och blått däckrök. - Fallskärmen med en svart skalle – skräm förare som du just blåst bort genom att använda din fallskärm med svart skalle när dina bromsar inte räcker för att bromsa dig.